25 Kasım 2010 Perşembe

Damak Bendane (Çikolata)

Ürünün lezzetine geçmeden önce bendane'nin ne olduğunu merak edenler için belirtmek gerekirse bendane; ağaçtan yere düşen ilk Antep fıstığı tanesi. çikolatalarda Antep fıstığını çok yakıştırırım Fakat Bu bendane yakışmakla kalmamış adeta çikolataya hayat katmış. Tüketirken ağızda bıraktığı tat ve Özellikle de taze fıstık kokusu müthiş bir keyif veriyor. Gözü rahatsız etmeyen bir ambalaja sahip bu ürünün fiyatı konusunda çok fazla yorum yapmak istemiyorum fakat biraz daha makul ücretlendirilebilinirdi diye düşünüyorum. Takdir tüketicinin :))

3 yorum:

Tugba Kanat dedi ki...

Çikolata delisi bir kız olarak şu fıstıkları görmek bile ağzımı sulandırdı :)

Ahmet Şanlı dedi ki...

Çikolata çok güzel bir şey çocuklar da çok seviyor ama maalesef çok fazla çikolata alamıyorum çocuklarıma ve bu beni çok üzüyor. Çocuklarıma yeteri kadar çikolata alamamamın sebebi tabii ki yeteri kadar param olmaması, fakir bir insan olmam. Çalışıyorum ama kazandığım para ancak ekmek peynir kira su gibi şeylere yetiyor. Babamdan dedemden miras kalmadı ki hiç bir miras avukatı gelip size para mal mülk miras kaldı demedi. Miras kalsaydı zengin olurdum kolayca çocuklarıma istediğim ve istedikleri kadar çikolata alırdım. Off ya off...

Aslıhan Yerlikaya dedi ki...

Çikolatayı kim sevmez ki! Çikolata çalıp hapse düşenler, ceza avukatı tutanlar var. Kilo alanlar var. Ben bunlara çikolata kurbanları diyorum :)))

Yorum Gönder